ویتون وب|اسکریپت|قالب وبلاگ|قالب وردپرس


گیم باز
جایی برای راحتی گیمر ها
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گیم باز و آدرس mgamebaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های مفید

بازی بازگشت کتیبه در مورد دزدیده شدن کتیبه باستانی کوروش می باشد که شما در نقش ماموری جوان درصدد بازگرداندن این کتیبه خواهید بود. این بازی توسط گروه آریا گیم تکنولوژی در دست ساخت می باشد و در صورت عملی شدن تعهدات کسانی که به عنوان حامی این بازی هستند ، این بازی در تابستان ۱۳۹۲ به بازار عرضه خواهد شد. این بازی توسط گروهی ۷ نفره به سرپرستی فؤاد طرفی ساخته می شود و برای ساخت این بازی از UDK استفاده شده است. تریلری که مشاهده خواهید کرد در نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال  به نمایش در آمد و به گفته سازندگان ،  آلفا فوتیج می باشد و بدون هیچ پرداخت و یا بهینه سازی از بازی گرفته شده است و اصلاحات زیادی بر روی آن اعمال خواهد شد.

بازگشت کتیبه

دانلود در ادامه ی مطلب


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, ] [ 11:19 قبل از ظهر ] [ مازیار ]

 

در نمایشگاه TGS2012 تریلری از Metal Gear Rising: Revengeance به نمایش در آمد که در آن بیشتر با داستان بازی و شخصیتهای موجود در خود بازی آشنا می شویم. در این تریلر شاهد این خواهیم بود که همه دشمنان مثل آب خوردن و براحتی کشته نمی شوند و در این بازی شاهد باس فایتهای بسیار سختی خواهیم بود. این بازی در ماه فوریه سال ۲۰۱۳ عرضه می شود.

دنلود در ادامه ی مطلب

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, ] [ 10:38 قبل از ظهر ] [ مازیار ]

درود. در این پست بازی قدیمی و بسیار زیبای GTA 3 رو آماده کردم . یه بازی نوستالوژی زیبا که اگه بازیش نکردین حتما بازی کنین :دی این نسخه پیش روی شما فشرده شده هست که تنها 130 مگابایت حجم داره و روی تمامی ویندوز ها اجرا میشه و با تمامی کارت گرافیک ها سازگار هست.

دانلود در ادامه ی مطلب


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:, ] [ 11:14 قبل از ظهر ] [ مازیار ]

درباره ضعف بازیسازی ژاپنی ها در سال های اخیر و تبدیل غرب به قدرت بازیسازی دنیا صحبت های زیادی شده است. بازی های شرقی در این روزها بسیاری از طرفدارانشان را از دست داده اند و حتی بازیکنان شرقی نیز بیش از پیش به بازی های غربی علاقه مند شده اند. تکنولوژی های غربی در ساخت بازی های کامپیوتری بیشتر از تکنولوژی های شرقی مورد استفاده می گیرند و حتی این موضوع یکی از دلایلی است که شرقی ها نمی توانند بازی هایی با کیفیت محصولات غربی راهی بازار کنند. شرقی ها نمایش خوبی در برابر سایر کمپانی های بازیسازی در سرتاسر دنیا روی کنسول های PS3 و Xbox 360 نداشتند، اما با عرضه Kinect شرایط کمی متفاوت شد.

Kinect به عنوان یک تکنولوژی و محصول غربی، فروش بسیار خیره کننده ای داشت و باعث شد که فروش Xbox 360 نیز افزایش پیدا کند. اما در ژاپن این کنترلر، همان طور که Xbox 360 با موفقیت بزرگی روبرو نشد، به مکان خاصی دست پیدا نکرد. حال نکته جالب اینجاست که بازیسازان ژاپنی بازی های بسیار خوبی را برای این کنترلر راهی بازار کردند که غربی ها توانایی ساخت آن را نداشتند. بازی ای مانند Body and Brain Connection که توسط Namco Bandai ساخته شد، از جمله این آن ها است. اکنون یکی دیگر از استودیوهای ژاپنی در حال به پایان رساندن بازی جدیدش برای Kinect است که Crimson Dragon نام دارد.

در ادامه ي مطلب بخوانيد


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, ] [ 6:10 بعد از ظهر ] [ مازیار ]

"بازی های کامپیوتری همانند فیلم های سینمایی مورد احترام نیستند." این موضوع را آقای اریک هیرشبرگ (Eric Hirshberg) یکی از اعضای هیأت مدیره کمپانی Activision می گوید، اما درباره این صحبت او می توان توضیحات زیادی داد. سال پیش، آقای هیرشبرگ گفت که سری بازی های Call of Duty نقش مهمی را در نمایش صحنه های هیجان انگیزی که با درگیری های زیاد همراه هستند، ایفا می کند و حتی برخی از صحنه های این سری از بازی ها، سینما را نیز رد کرده و دارای المان های بسیار جدیدی هستند. بر اساس گفته های او، این سری دارای صحنه های جذابی هستند که فیلم هایی مانند The Hurt Locker می توانستند از آن ها استفاده کنند.

آن ها سعی نکردند تا داستان فیلم را جذاب کنند، بلکه فقط داستانی که باید گفته می شد را بیان کردند. آن ها در آن فیلم می توانستند به وقایع، حالت تازه ای ببخشند و آن ها را جذاب تر کنند، اما باز هم مشاهده می شود که به بازی های کامپیوتری همانند فیلم های سینمایی احترام گذاشته نمی شود. اما این در حالیست که بازی های کامپیوتری بیشتر از فیلم ها مورد قبول قرار می گیرند. جدای اینکه در بازی ها سعی می شود تا خشونت به شکل های مختلفی به تصویر دربیاید، چیزهای مهم دیگری نیز وجود دارند. هیرشبرگ می گوید که بازی های کامپیوتری از نظر فروش نیز بیشتر از فیلم های هالیوودی فروش دارند.

در ادامه ي مطلب بخوانيد


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, ] [ 5:56 بعد از ظهر ] [ مازیار ]

مجموعه بازی های Splinter Cell از آن دسته عناوینی هستند كه با وجود سابقه درخشان و كارنامه مورد قبولی كه تا كنون ارائه داده اند، توانسته اند نظرات بسیاری را جلب كنند. تا به حال نسخه های متفاوتی از این مجموعه منتشر شده كه هر كدام باعث پیشرفت بازی های اكشن مخفی-كاری شده اند. 4 قسمت از این مجموعه، همگی یك تیراندازی مخفی-كاری محض بودند كه المان های اكشن بازی را نادیده گرفته بودند، اما با گذشت زمان، این روند تغییر كرده و مقدار بیشتری اكشن چاشنی كار شد و در آخرین نسخه منتشر شده از این سری یعنی Conviction شاهد بودیم كه به صورت جدی به المان های كلیدی یك اكشن تمام عیار پرداخته شده بود.

پس از یك غیبت چند ساله، بالاخره Ubisoft در E3 سال گذشته پرده از جدیدترین نسخه این سری برداشت و آن را با عنوان Blacklist رونمایی كرد. عنوان مورد نظر، دارای ویژگی های خاصی است كه به نوعی ادامه دهنده مسیر نسخه قبلی است. اكثر سازندگان در انتهای هر نسل، به دنبال تغییر دادن انگیزه های موجود برای كشاندن قهرمان های خود به میدان هستند. این امر را در آخرین نسخه از سری Hitman هم شاهد بودیم. در Blacklist هم تقریباً چنین اتفاقی افتاده است. اینبار سم فیشر (Sam Fisher) كه بسیار باتجربه و حرفه ای تر از سابق به نظر می رسد، با انگیزه های به مراتب متفاوتی از آن چه در او سراغ داشتیم به این نسخه پا گذاشته است.

در ادامه ي مطلب بخوانيد


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, ] [ 5:51 بعد از ظهر ] [ مازیار ]

Garshasp The Monster Slayer بازی ای است که در سال ۲۰۱۱ توسط استودیو فن افزار شریف ساخته و توسط شرکت بزرگ ایرانی لوح زرین نیکان منتشر شد . سبک بازی به صورت اکشن سوم شخص و ماجراجویی و اساطیری است . بر اساس رتبه بندی پگی بازی گرشاسب مناسب برای افراد بالای ۱۶ سال است . داستان بازی به این گونه است که پس از به زنجیر کشیده شدن ضحاک بدست فریدون و پیروزی نیروهای نور بر سپاه تاریکی ، که سالیان به فرماندهی ضحاک بر خونیراث چیره شده بودند، زمان زیادی به طول نیانجامید که جای جای آن سرزمین پهناور را دیوان تسخیر کرده و هرکدام برای خود فرمانروایی پدید آوردند و راه نیروهای اهریمنی را پی گرفتند و به آزار و اذیت انسانها و اهوراهای سپاه نور پرداختند. هیتاسپ زرین تاج که یکی از بیرحم ترین این دیوان شرور بود و از نیروهای جادویی متعددی برخوردار بود در این میان برای خود در سرزمین های کوهستانی فرنبغ حکومتی ایجاد کرد و به همراه هیولاهای اهریمنی، دیوان و اشموغان زیردستش به غارت سرزمین های اطراف پرداخت.

دانلود ترینر Garshasp The Monster Slayer

دانلود در ادامه ی مطلب

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 دی 1391برچسب:, ] [ 3:0 بعد از ظهر ] [ مازیار ]

اینم یه بازی توپ ترسناک برای دوست داران سری Resident Evil ! بازی Resident Evil 1 خیلی قدیمیه و من یادمه رو PS1 بازی می کردیم.منتظر سه شماره بعدی RE نیز باشید.

دانلود در ادامه ی مطلب


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 دی 1391برچسب:, ] [ 2:41 بعد از ظهر ] [ مازیار ]

جدیدترین تریلر Dead Space 3 منتشر شد.این تریلر برای دوستانی مفید است که داستان این بازی برایشان نامفهوم بوده و یا شماره هی قبلی را انجام نداده اند. Dead Space 3 در تاریخ 14 فوریه 2013 برای سه پلتفرم اصلی PC , PS3 , X360 منتشر خواهد شد.

http://masoud76.persiangig.com/image/Dead%20Space%203.jpg

دانلود در ادامه ی مطلب


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ دو شنبه 18 دی 1391برچسب:, ] [ 11:37 قبل از ظهر ] [ مازیار ]

سلام امروز با راهنمای بازی Resident Evil 4 در خدمتتون هستم امیدوارم از این راهنمای مفید لذت ببرین منبع این مطلب سایت چیت ها است

[تصویر: 16719386650961710578.jpg]

دانلود در ادامه ی مطلب



موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ یک شنبه 17 دی 1391برچسب:, ] [ 2:22 بعد از ظهر ] [ مازیار ]
صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 23 صفحه بعد
.: Weblog Themes By skin 98 :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید هدف از این وبلاگ راحتی شما گیمر های عزیز است امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید
لینک های مفید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 1401
بازدید کل : 131163
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->